Full koll på när, var och hur med Pyramid?

Slipp investera i flera olika system för att få en helhet, hos oss får du allt du behöver i samma system.

✓ Checklistor
✓ Signering av dokument
✓ Servicerapporter
✓ Integrationer
✓ Kontrakt och avtal
✓ Attest och Inköp
✓ Tidrapportering
✓ Resursbokning
✓ Enkel fakturering
✓ Serienummer

Hur funkar det?

Serienummer

Ha full koll på dina kunders utrustning, följ serienummer och få automatiskt besked när det är dags för service.
3

Serviceorder

Skapa serviceorder knytet till serienummer och se tidigare arbete, boka ut direkt till personal på fältet.
3

Mobil arbetsorder

På fältet rapporterar personalen in material och timmar samt fyller i de checklistor som servicen kräver. Få snabb kontroll på avvikelser och få ut de restpunktlistor som behövs.
3

Signerad rapport

Få bekräftelse från kunden direkt på fältet. Visa servicerapporten och få den både signerad och levererad digitalt.
3

Fakturera

Fakturera enkelt på det sätt som din kund kräver.

Checklistor

Skapa egna checklistor och knyt till alla de projekt du behöver. Du kan använda dig av vanliga checkrutor men även mätvärden och flerval. Självklart kan man skriva kommentarer och bifoga bilder på alla kontrollpunkter!

Signering

Pyramid gör det enkelt för dig att få alla viktiga dokument signerade av kunden. Välj ett dokument och starta signering, kunden får se dokumentet och sedan signera. Alla dokument och rapporter sparas tryggt i Pyramid och finns tillgängliga så länge ni vill.

Underhållsavtal

Ha full kontroll på vem som behöver service och när. Låt inte dina kunder jaga dig, utan förbli alltid steget före och låt systemet serva dig med underlag för förebyggande underhåll.

NYFIKNA PÅ VÅRA LÖSNINGAR FÖR PYRAMID
ELLER INOM ETT ANNAT OMRÅDE?

Tveka inte att kontakta oss! Ni når våra säljare lättast på salj@futureitpartner.se